Vasario
28 d.

Didžiosios Britanijos turizmo rinkai pristatytas Palangos kurortas


Paskutinį vasario savaitgalį Londone vyko tarptautinė kelionių ir turizmo paroda „The Telegraph: Travel Show“. Milžiniškai auditorijai turizmo ir poilsio paslaugas bei pramogas parodoje pristatė ir Palangos kurortas. Vasario 23-25 dienomis paroda vyko vienuose didžiausių Londono parodų rūmų „ExCel London“. Joje dalyvavo Palangos miesto savivaldybės mero patarėjas Pranas Žeimys ir Palangos turizmo informacijos centro turizmo vadybininkas Mindaugas Surblys. Parodoje jie susitiko su Lietuvos ambasados, Valstybinio turizmo departamento, kitų parodoje dalyvavusių savivaldybių atstovais.

„The Telegraph: Travel Show“ paroda, kurią organizuoja vienas didžiausių Jungtinės Karalystės dienraščių „The Telegraph“, kasmet sutraukia daugiau kaip 30 tūkst. pomėgį keliauti turinčių, lankytojų, o bendra renginio auditorija yra didesnė nei 150 mln. žmonių.

Palanga – ištisus metus veikiantis Lietuvos kurortas su puikiai išvystyta turizmo ir poilsio infrastruktūra. Itin draugiškas šeimoms Lietuvos pajūrio kurortas, kuriame nepastebimai greitai laikas prabėgs bet kuriuo metų laiku. Tokia Palangos kurorto atstovų žinutė buvo pasiųsta parodos lankytojams.

Palanga turi ypač gerą susisiekimą su Londonu. Palangos oro uostas vykdo tiesioginius skrydžius net į du Londono oro uostus. Skrydžiai vykdomi pigių skrydžių kompanijų „Ryanair“ ir „Wizzair“, į Londono (Stanstedo) oro uostą skrydžius vykdo „Ryanair“, o į Londono (Lutono) oro uostą – „Wizzair“. Tai vienas svarbiausių faktorių, kodėl verta dalyvauti tarptautiniuose turizmo renginiuose Jungtinėje Karalystėje ir skleisti žinią apie Palangą. Tai puiki galimybė sulaukti britų keliautojų susidomėjimo bei augančių turistų srautų kurorte.

Londone vykusioje kelionių ir turizmo parodoje „The Telegraph: Travel Show“ Palangos kurortas prisistatė didžiuliame 90-ies kvadratinių metrų stende, kartu su Neringos, Vilniaus, Birštono, Druskininkų, Anykščių turizmo informacijos centrais ir turizmo verslo atstovais. Lietuvą pristatyti padėjo ir žinomi pramogų pasaulio atstovai. Lietuvos stendo tematika buvo skirta Lietuvos šimtmečio jubiliejui. Stende buvo rodomi filmai apie Lietuvos istoriją ir jos dabartinį turistinį patrauklumą, turistai vaišinami lietuviškais produktais.

Lietuvos stende buvo įrengta „Lithuanian Video Box“. Tai kubas, į kurį įėję parodos lankytojai matė video filmus, istorines nuotraukas su Lietuvos ir Palangos kurorto vaizdais. Buvo pristatomas reprezentacinis videofilmas apie Palangą. Lankytojai turėjo galimybę pasidaryti nuotraukų bei susipažinti su mūsų fantastiška gamta bei turizmo ištekliais.

Parodoje buvo pristatomi ir turistiniai leidiniai apie Palangos kurortą, nauji turistiniai maršrutai Palangos miesto savivaldybės teritorijoje. Taip pat stendo lankytojų laukė staigmenos bei loterija, kurioje buvo galima laimėti suvenyrų su Palangos kurorto vaizdais.

„The Telegraph: Travel Show“ parodos metu vyko pasauliniai SPA ir sveikatinimo apdovanojimai „World Spa and Wellness Awards 2018“. Kurorto viešbutis „Palanga SPA Life Balance“ vienintelis iš Lietuvos viešbučių patekęs tarp finalininkų gavo geriausiojo titulą Rytų Europos kategorijoje. Nugalėtoją rinko kompetentinga tarptautinė komisija.

Finale kartu su viešbučiu „Palanga SPA Life Balance“ Rytų Europos kategorijoje varžėsi tokie grandai kaip: „Four Seasons“ viešbutis Prahoje (Čekija); „Radisson Blu Latvija Conference & Spa“ viešbutis Rygoje (Latvija); „Lotte“ viešbutis Maskvoje (Rusija); „Domes Noruz“ viešbutis Chanijoje (Graikija).

Tarptautiniai turizmo renginiai ir turizmo verslo kontaktų mugės yra puiki galimybė pristatyti Palangą, parodyti, kad kurortas siūlo ir plečia teikiamų turizmo ir rekreacijos paslaugų spektrą bei užtikrina aukštą jų kokybę. Svarbu pristatyti platų Palangos turizmo paslaugų sektorių: susisiekimą, apgyvendinimo paslaugas, poilsio bei aktyvaus laisvalaikio galimybes, konferencinį bei kultūrinį turizmą, miesto infrastruktūrą, turistinius maršrutus bei kurorto naujoves.

Palangos turizmo informacijos centro inf.